Tevreden klanten zijn blijvende klanten. Zorg dat u uw zwakke schakels leert kennen.
Bent u elke dag weer op zoek naar nieuwe klanten? Op zich is daar niets mis mee, maar vergeet u vooral niet voldoende tijd te besteden aan uw bestaande klanten. Onderzoek of uw klanten wel tevreden zijn over uw prestaties en mocht dat op bepaalde onderdelen niet het geval zijn, zorg dan dat u te weten komt welke onderdelen dat zijn.
Een bekend gegeven is dat het u aanzienlijk minder kost om van bestaande klanten betere klanten te maken dan om steeds weer nieuwe klanten te zoeken. Daarvoor is een continu onderzoek naar klanttevredenheid onder uw klanten heel belangrijk zodat u de verbeterpunten in beeld krijgt en kunt aanpakken.
AMWEKO BV beschikt over een fikse dosis ervaring in het opzetten van klanttevredenheidsonderzoeken en is u daar graag bij van dienst. Met beperkte financiële middelen is een klanttevredenheidsonderzoek op te zetten en krijgt u de zwakke plekken in uw organisatie helder op tafel. Zo kunt u aan de slag om de kwaliteit van uw organisatie verder te perfectioneren en meer resultaat te behalen uit uw bestaande klantenkring.
Wij brengen dit zowel nationaal als op zeer klein (maar altijd diepgaand en zeer informatief) niveau voor u in beeld.
Interesse? Stuur een mail naar info@amweko.nl en wij nemen per omgaande contact met u op om samen verder te overleggen over de mogelijkheden