Waarom via een omweg naar uw klant als het ook direct kan?
Er zijn vele manieren om met nieuwe en bestaande klanten te communiceren. U kunt adverteren in de media, maar u kunt ook overwegen direct marketing in te zetten. Natuurlijk moet u daarbij aan e-mailmarketing denken, maar zeker ook print- of drukwerk is nog altijd effectief. Met prints of drukwerk kunt u extra opvallen in het dagelijks communicatiegeweld dat zowel de gemiddelde huishoudens als het merendeel van de organisaties bereikt.
Adverteren in de media heeft in een aantal gevallen de voorkeur, zoals bij het opbouwen van een merkartikel of het onderhouden van de merkbekendheid. Het is alleen minder geschikt voor producten die niet zo vaak in een mensenleven aangeschaft worden. De consument koopt de meeste afbouwproducten (bijv. keukens en badkamers) maar een enkele keer in zijn of haar leven of met lange tussenperiodes, soms van tientallen jaren.
Kent u uw potentiële klantengroep of heeft u kans gezien een interessant klantenbestand aangeleverd te krijgen? Dan is het sturen van brieven of kaarten een uitstekend middel om uw klanten te informeren over nieuwe producten of tijdelijke acties.
AMWEKO BV ontwikkelt veel direct marketing campagnes voor zowel het business-to-business segment als ook direct marketing gericht op de consument, business-to-consumer. Campagnes die informeren over nieuwe producten en ontwikkelingen, campagnes voor tijdelijke acties maar ook campagnes voor speciale doeleinden zoals de bedrijfsopening, beurzen en evenementen.
Interesse? Stuur even een mail naar info@amweko.nl en wij nemen per omgaande contact met u op om samen verder te overleggen.